#turboslekeland

Bli med Turbo på påskelek!
Bli med Turbo på påskelek!

I påsken har Barnas Turlag Harstad gleden av å invitere alle barn og unge med på påskeleken #turboslekeland. Hver dag gjennom hele påsken vil Barnas Turlag publisere en oppgave på sin Facebookside som de yngre i huset skal løse, ta bilde/film av og dele i sosiale media. Barnas Turlag trekker en heldig vinner hver kveld.

Leder av Barnas Turlag Harstad, Rannveig Kildal Ramtvedt, er glad for å arrangere noe for barna nå i påsken. -Nå som vi har vært nødt til å avlyse alle våre planlagte turer og aktiviteter, forsøker vi alternative måter å inspirere til turglede, forteller Rannveig.

Rannveig forteller at konkurransen består av enkle oppgaver som girt litt ekstra moro på turen. -Om så rett utenfor hjemmet! føyer ho til. 

Selv om påska i år blir annerledes for mange, ønsker Rannveig og gjengen i Barnas Turlag alle en strålende påske i nære omgivelser, og med mange gode utedager. -For barn er den gode turopplevelsen nettopp leken underveis! Vi håper at denne konkurransen kan bidra til slike opplevelser, oppfordrer Rannveig.

Noen av de flotte premiene som man kan vinne i konkurransen #turboslekeland
Noen av de flotte premiene som man kan vinne i konkurransen #turboslekeland Foto: Rannveig Kildal Ramtvedt

KONKURRANSEREGLER

Barnas Turlag Harstad arrangerer påskeleken #turboslekeland hele påsken 2020. Vi starter lørdag 4. april og holder på til og med 2. påskedag mandag 13. april. Hver dag klokken 8:00 vil vi publisere en ny oppgave som barna kan gjøre utendørs den påfølgende dagen. Oppgaven publiseres på Facebooksiden til Barnas Turlag Harstad (https://www.facebook.com/BarnasTurlagHarstad/).

Hver kveld kl. 21:00 vil en vinner kåres og annonseres. Det er forskjellige påske-Turbopremier som vil trekkes, og på slutten av påsken vil det trekkes tre flotte Turbobamser blant alle som har deltatt! Premiene må hentes av vinner i Dalsletta i Harstad etter nærmere avtale.

Hvis du deltar, samtykker du samtidig i at Harstad Turlag og Barnas Turlag Harstad kan bruke bildene og filmene i promotering av konkurransen, og i vår kommunikasjon i etterkant av konkurransen.